Dlaczego sklepy internetowe i dostawcy z USA i Kanady nie wysyłają produktów do Polski?

Sprzedaż internetowa wiąże się z kilkoma problemami zarówno w Polsce jak i w Ameryce Północnej. Sprzedający muszą przyjmować zwroty produktów z powodu błędów wysyłki jak również reklamacji. Aby tego uniknąć musieliby na obcym rynku posiadać oddział (co wiąże się z wysokimi kosztami) lub partnera, który by w ich imieniu rozwiązywał tego typu problemy.

Innym powodem jest fakt, że marki międzynarodowe, które prowadzą sprzedaż swoich produktów na wielu rynkach świata prowadzą politykę specjalnych cen dla poszczególnych krajów. Ze względu na dużą chłonność rynku amerykańskiego (wysokie PKB, duża populacja) wiele koncernów proponuje specjalne ceny. Klasycznym przykładem są ceny części zamienne japońskich marek samochodowych. Wówczas sprzedaż tych produktów jest obwarowana zakazem eksportu.
Również występują czasami problemy z dokonaniem płatności, gdy polskie karty płatnicze nie są honorowane. Może to wynikać z wysokich kosztów transakcji międzybankowych lub brakiem umów pomiędzy poszczególnymi bankami.
Rozwiązania oferowane przez platformę USBOX niwelują te niedogodności. Podając w trakcie zakupu jako adres dostawy adres naszego magazynu w USA czy Kanadzie, nasi klienci występują jako nabywcy z danego kraju.
Odnośnie płatności doradzamy jak płacić, ewentualnie dokonujemy płatności w imieniu naszych klientów.